perjantai 17. elokuuta 2012

Korjaamon toimintaprosessi


Asiakas varaa ajan huoltamolle puhelimitse, käymällä itse liikkeessä tai varaamalla ajan netin kautta. Asentaja esivalmistelee työn hankkimalla varaosat ja työkalut etukäteen. Työn vastaanottaja kirjoittaa työmääräyksen autosta yhdessä asiakkaan kanssa ja käy läpi tilatut työt. Työmääräyksessä pitää olla asiakkaan allekirjoitus. Asentaja tekee huollon työmääräyksen mukaisesti. Jos huollon aikana huomataan puutteita niistä on ilmoitettava asiakkaalle . Huollon päätteeksi asentaja koeajaa auton varmistaakseen että kaikki on kunnossa. Työn luovutuksessa asiakkaalta kysytään maksutapa millä hän haluaa maksaa tehdyn työn. (Käteinen tai pankkikortti)
Työnluovutuksessa käydään läpi lasku ja tehdyt toimenpiteet. Ja jos autossa on huomattu puutteita niistä on kerrottava asiakkaalle. Asiakkailta kysellään yleensä jälkeenpäin mitä mieltä oli työn laadusta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti